Garantijos ir prekių grąžinimas

Garantijos ir prekių grąžinimas

Prekes galima grąžinti per 14 kalendorinių dienų ir atgauti visus sumokėtus pinigus. Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje (prekės apžiūrėjimui galite perpjauti pakuotės uždarymui skirtas juostas);
  • Kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti (ardyti) prekių grąžinti negalima;
  • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes pakeičiame netinkamos kokybės prekę į tinkamos kokybės prekę arba grąžiname už prekę sumokėtus pinigus;
  • Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, neįskilęs ar sudaužytas veidrodis ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė); 
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • Negalima grąžinti prekių pirktų lizingo būdu (išsimokėtinai), tačiau prekių galite atsisakyti tuo pačiu metu, kai atvežamos prekės. Tiesiog apžiūrėkite prekes, ar jos Jums tinka ir tik tada pasirašykite lizingo sutartį.
  • Negalima grąžinti prekės, jei ji pagaminta pagal individualų užsakymą. Šviečiantys veidrodžiai gaminami kiekvieną kartą pagal užsakymą. Šie veidrodžiai priskiriami individualiems gaminiams, todėl negali būti grąžinami, nebent turėtų nepataisomą gamyklinį pažeidimą. Svetainėje pateikti tik veidrodžių pavyzdžiai.

Pinigai grąžinami tik į kliento nurodytą banko sąskaitą pavedimu už grąžinamas prekes. Už mokamas paslaugas pinigai negrąžinami.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka. 

Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

24 mėn. kokybės garantija

Visoms Stikluvos parduodamoms prekėms suteikiama gamintojo garantija. Nusipirkus vieną iš šių prekių, prieš ją surenkant, būtina atidžiai apžiūrėti. 

Garantijos galiojimo laikotarpiu pastebėjus paslėptus prekės trūkumus, prašome Jūsų juos nufotografuoti ir nedelsiant atsiųsti mums fotonuotrauką elektroniniu paštu stikluva@stikluva.lt. Prekės gamintojas tokiu atveju nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija, t.y. ar prekės defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo sprendimą nedelsiant informuosime Jus Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

Garantijos galiojimo sąlygos:

  • surenkant gaminį pirkėjas laikosi prie gaminio pridėtos surinkimo, pakabinimo instrukcijos;
  • gaminys buvo naudojamas pagal paskirtį ir prižiūrimas vadovaujantis priežiūros taisyklėmis.
  • garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekės transportavimo pardavėjo transportu.

Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą šiais atvejais:

  • pirkėjas nesilaikė prekių eksploatacijos ir priežiūros taisyklių;
  • prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės;
  • prekės nukentėjo dėl Force majeure (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių).

Apie pastebėtą defektą prašome pranešti kontaktais, nurodytais interneto svetainėje Stikluva.lt ir įsipareigojame atsiradusį gamybos defektą pašalinti per 15-45 d. d. nuo pretenzijos užregistravimo.

Atkreipiame dėmesį, kad gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims.

Skundų nagrinėjimo tvarka

Jei turite pastebėjimų ar norite parašyti skundą dėl prekės arba sutarties vykdymo prašome rašyti mums adresu: stikluva@stikluva.lt

Stikluva.lt išnagrinės Jūsų pateiktą skundą per 14 dienų ir pateiks Jums atsakymą.

Kai kreipiamasi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą

Jeigu Stikluva.lt pateiktas atsakymas Jūsų netenkina arba laiku nėra pateiktas, ginčai dėl sutarties netinkamo vykdymo ar nevykdymo ne teisme nagrinėjami Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo nustatyta tvarka Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje, adresu Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, interneto svetainė https://www.vvtat.lt/ .

Vartotojas dėl savo pažeistų teisių gynimo taip pat turi galimybę pradėti neteisminio ginčo sprendimo procedūrą internetu per EGS (Europos Komisijos pristatytą centralizuotą elektroninę) platformą https://ec.europa.eu/odr/.